Älskar sommaren, men kan det inte vara lite svalare?

Tjabba bloggen, kom nyss hem efter en liten springtur ute i de blå.. Termometern stog på 20 grader när jag stack iväg, men i solen vare ju typ 30 grader, höll på o döö! Och igår vare 30 grader i skuggan och 40 i solen, man kan ju inte ens vistas i solen för då smälter man iväg som en liten isbit._. Men som tur är så kom emma med en bra idé, in med ansiktet i kylen, så de prova jag ju såklart, o vet ni de funka! Men nu äre så att mamma o pappa inte vill ha mitt ansikte i kylen, för de drar massa energi, så nu har jag ingen aning om hur jag ska kunna överleva en dag till. Kanske ska pallra mig iväg o bada, det är nog runt 23 grader i mälaren, så det är ju riktigt najs♥


malin o elin på bryggan vid stugan, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0