kom hem igår, åker imorn.. puuhhu..... fram och tbx

Tja! Har ju varit i Göteborg en vecka nu på Gothia cup. Det har varit så sjukt kul, det bästa på länge faktist. Men jag har inte tagit så mycket bilder med min kamera så har inte så mycket att ladda upp nu, men om någon sötis skulle vara gullig och skicka lite bilder nån dag snart så kommer de nog också upp här på bloggen :) Men back to today, för nu måste jag nog packa eftersom jag m. familj + mina 2 kära vänner, Malin & PK drar till stugan imorn. Kommer bli jättekul, men dock ganska jobbigt eftersom jag nyss kom hem.. skulle bara vilja lägga mig och sova nu, men nejnej. NU ska det packas! hare gött people. 


en söt liten bild på mig & min kära apa som jag vann på lisseberg i veckan! :))
 


Kommentarer
Postat av: Philippa K

LOOK A LIKE

2010-07-25 @ 22:28:02
URL: http://philippak.se
Postat av: Philippa K

SYNNS I MORGON DARLING, fan för dej om du fortfarande är lika brun.



fast du lär ju vara brunare.. åh.

2010-07-25 @ 22:28:44
URL: http://philippak.se
Postat av: sv;

HAHAH, aa vi får vell se imorn då =) <3

2010-07-25 @ 22:42:07
Postat av: malin:DD

SKA BLI GRRYYMT! :DD

2010-07-26 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0