En vanlig dag i malins liv.

Tjenare bloggen, malin här! Har varit i skolan hela långa dagen, eller från åtta tills
klockan två, men direkt efter skolan så åkte jag och tränade mitt knä på lasarettet
(har opererat korsbandet för några månader sen så kör rehabträning(:) Ah, o sen kom
mamma och hämtade mig och  vi stack iväg tll maxi och hälla, blev en snabbrunda på
Hälla och jag fick med mig ett världsasnyggt nitarmband från H&M barn, för 20KR!
SÅ nu är jag väldans glad, har letat efter det här nitarmbandet ett tag och idag så var
den där, hängandes helt ensam kvar som gjord för mig höhö:p

men nu ska jag gå o käka körvgryta, gött!♥

Kommentarer
Postat av: Elin(:

lucky malin då:) du hittar alltid allt på rea!:D

2010-03-12 @ 13:10:49
Postat av: malin'.D

detvar inte rea faktiskt:D

2010-03-12 @ 17:39:38
Postat av: elin:)

Owmahgud då vare billigt! :O

2010-03-12 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0