Heejsvejs :)

Godmorgon

Lite om gårdagen, var med hanna & mellis på birsta ett tag och där hittade vi lite smått&gott, fast blev dock bara en tröja för mig. Sen åkte jag och hanna hem till henne och där blev det lite fredagsmys med två filmer, hangover & bröllopsfotografen. Kan ju berätta att bröllopsfotografen var sisådär.. jag somnade bara lite i slutet av den filmen ^^ Men nu är jag hemma iaf och kanske ska åka och kolla på GIF (fotbollslaget) snart :) have a nice day /£lin

 Föresten rösta på våran blogg hos 
www.philippak.blogg.se där vi är finalist :) 


tröjan - rut m. fl. 65kr


Kommentarer
Postat av: malin:DD

hahaha, javet bröllops fotografen är inte alls bra typ;ooo <33

2010-05-29 @ 12:33:44
Postat av: Elin ;D

haha märkte se x) <3

2010-05-29 @ 12:40:36
Postat av: philippa

visst vare du och jag som såg baksmällan på bio? och du hade bara behövt skriva philippak.se ;)

2010-05-29 @ 23:08:40
URL: http://philippak.se
Postat av: eelin

yyess (: <3

2010-05-30 @ 15:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0