Nyss tränat med f-94 ;)

Tjena, Malin här! Kom precis hem från springträningen med f-94 och några från mitt lag också, de var rikigt skojj, men sjukt jobbigt också, vi sprang 5 km intervaller, så fort man kan mellan 2 stolpar och sen jogga mellan 2 oså i hela spåret, sjukt jobbigt:o Fick i läxa o springa 7.5 KM också, så min kondis kommer snart ligga på topp, o dden itne gjort på e har länge, så det betyder att du o jag kan springa i sommar Elin! :DD♥

Och imorgon så kommer det bli supermyys, för då kommer Amanda, Rebecca och Emelie o så skare sussa här och så ska vi se en massa filmer o käka pizza, göttegött! De blir kanske nån bild sen från kvällen om jag orkar;)

haha bild från förra myskvällen, älskaren:D


o elin, börja bloggaa igen >;D i miss yoou!♥


Kommentarer
Postat av: Elin

gud va duktig du är, 7 km är ganska jättejobbigt att springa ju ;O miss u!<3

2010-05-29 @ 12:03:46
Postat av: malin:D

hihi javetde, men ah de blir abra in summeer! :))<33

2010-05-29 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0