Tjabbatjena hallå! :)

Tjeniixxen, kom nyss hem från skolan och har suttit o gjort klart mina lovika vantar till slöjden, de blev asmysiga:)) Sista lektionen idag var matteprov, men jag tror det gick bra, det kändes bra iaf. Och nu äre bara 1 vecka och tre dagar kvar till sommarlov, hur härligt är inte det?! Och den här veckan har vi bara tre riktiga skoldagar, för på torsdag har vi treathlon och öppet hus, sen på fredag får vi kompledigt för öppet hus:, ASBRA! :D

Så om kanske två, tre veckor får jag träffa mig elinpröttis!♥


Kommentarer
Postat av: eliin *(:

JIiihhhOOOOOOO! :DDDD<3

2010-05-31 @ 18:42:57
Postat av: malin:))

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ:DDDD<3

2010-06-01 @ 07:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0