hemma från partille cup!

Tjabba bloggen, nu är jag hemma efter en underbar vecka på partille cup i Göteborg! Har haft det så jävla roligt, kommer aldrig glömma den här veckan! Vårt lag kom till A-slutspel, men åkte ut i sextondelsfinalen, men det är ändå skitbra om man tänker på hur många lag som var med i cupen liksom:))

Förutom massa handboll så hann vi med att gå på liseberg två dagar, jag åkte fritt fall och kanonen! Det trodde jag aldrig någonsin skulle hända, men jag gjordet! Tack alla grymma tjejjer fär en underbar vecka! ♥



Kommentarer
Postat av: elin:)

Du verkar haft det superkul:D<3 gissar att det kommer vara ungefär en liknande vecka för mig snart då :) LÄNGTAR! hah =D

2010-07-12 @ 21:43:02
Postat av: Maliin:DD

Haha jahh ni kommer ha det dunderkuul! :DD på gothia trorja det ska finnas helveckokort på liseberg också, så ni lkär ju åka en del isåfall :DD <33

2010-07-12 @ 22:36:22
Postat av: elin (:

HAHA yyeps lär ju bli så, kommer bli dundris kuligt i hope! :DD <3

2010-07-13 @ 18:08:34
Postat av: malin :DD

när slutar den o när åker ni t smålandd? :DD<3

2010-07-13 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0