Har varit på moppeskolan idagdå:D

Halluujj!

Idag gick jag upp riktigt tidigt, vid halv nio typ.. Skulle ju iväg på moppeskolan till klockan 10 så det var väl bara o tvinga upp sig.__. Eve var också på samma moppeskola, så jag slapp va helt själv. Sen vare faktiskt några fler jag kände där också.. Men har kommit på att jag inte kan ngt alls om mopeder, hur i hela friden ska jag klara det där examensprovet?:p Fast jag är ju iaoförsig på kursen för o lära mig, så får väl hoppas det går bra.

Ah, ikväll så blire kondisträning med laget, härligt! Börjar få upp min kondis nu, så det är faktiskt bara roligt o springa och köra styrka:))



Åh nu tänkte jag lägga upp lite snögga bilder tagna med nya kameran♥



Haha pricken är farlig..



En humla som tog flera år o få en bild på, han flög iväh hela tiden:p



Dancing in the sunshiiine:d


mooln.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: JAAA, ta den bara :D :D:D<3 hahaha ;D

2010-06-14 @ 18:10:37
URL: http://aaaammannda.blogg.se/
Postat av: Amanda

AKTA ER FÖR PRIIIIICKEN!!! :O :O<3

2010-06-14 @ 22:12:08
URL: http://aaaammannda.blogg.se/
Postat av: elin(:

MEN GUD, aaavis på din cam! hoppas jag får prova den sen:D<3

2010-06-14 @ 23:53:48
Postat av: maliin:D

haha självklart elin :DD<3

2010-06-15 @ 08:17:06
Postat av: E

GOODELIGOOD!:D<33

2010-06-15 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0