Hej svejs lingonfejs

TorsdaaaG.


Hejsvejs, sitter med datan i knät o glor på bellatyra show, sista avsnittet:D Det är faktiskt riktigt roligt o se på det.

Idag har jag iallafall varit på mopedutbildningen och gjort några prover, tror jag blev godkända på hälften, men ska tillbaks dit imorgon vid 10 och göra om några:p De är hur svåra som helst, känns som att jag aldrig kommer att klara allihopa, men får väl hoppas jag gör det iaf:) O sen efter mopedutbildningen blir det kanske stan o shöppa lite:)



Bjussar på en bild på tjockiisen:D

Kommentarer
Postat av: elin (:

lycka till!:)<3

2010-06-18 @ 12:04:05
Postat av: malin:D

thankss sweetyy:))<3

2010-06-18 @ 16:57:57
Postat av: Anonym

kom ihåg att välja kategori! man fattar inte vem som skriver.. :/

2010-06-22 @ 22:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0