Hemma från Rebecca, astrött!

Tjenare bloggen!

Kom hem för ungefär en timme sen, har vart hos Becca med Amanda från igår efter skolan och till nyss typ. Vi har tältat o haft myys, tittat på Pirates of the Carribean och käkat massa godis, chips o druckit cola♥  Haha älskar de dar små fisarna, så flummiga kan man bara inte vara, amanda har världens sämsta humor!;D Även fast vi la oss vid 12 igår i tältet och gick upp vid 9 så är jag astrött nu. Antagligen så har jag väl halvsovit hela natten, men mysigt hare vart! Och Amanda fick ett sms att de har släppt eclipse biljetterna idag! Måste beställa åt mig o elin,  de får inte vara slut bara!

Men nu måste jag sluta skriva och se om det finns biljetter kvar!

Kommentarer
Postat av: elin (;

WIIIEEE! :DD<333

2010-06-11 @ 22:21:02
Postat av: MALIN:d:d

YEYEYEYEYE! :DD

2010-06-11 @ 23:44:26
Postat av: Mamma Åsa

Biljetten är bokad å klar, nu får vi se om det blir jag eller Elin som går. Välkommen Elin närhelst du kan!

2010-06-12 @ 09:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0