JUST NU: TEVEEEN! :)

Tjabba tjena hallå!

Jag sitter här framför teven o myser, kom nyss hem från löpträning med laget, sköönt vare:) Och imorgon blir en riktigt najs dag i skolan, för alla åttor ska ut på stadsvandring o den börjar vid 9 och slutar vid 12 sen, o då så stannar jag kvar på stan och shoppeloppar litegrann med flömmisarna.  Aoh nu ska jag väl snart käka ngn god macka o oboyy o så blire kanske lite The sims 2 också, malin likees!


Bara för att jag tycker bilden är söt.  :)





Hejsvejs, ha en mysig kväll o sussa gött♥


Kommentarer
Postat av: Elin (:

sussa gott du me! :)<3

2010-06-07 @ 22:40:35
Postat av: malin:D

jarå deg gjorde jag:D (tummeupp) :DD

2010-06-08 @ 06:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0