Min avslutningsklänning

Tjeeeeenixen! :D

Såg att Elin lade ut en bild på sina avslutningskläder, så ska lägga upp en bild på min klänning också;) Till den blira mina nya skor och sen mittbena, antingen lockigt eller platt, inte bestämt det än. Men fint blire nog iaf, har sytt in klänningen nu också så  att den inte kommer ramla ner, det enda är väl att jag varken har byxor eller långt tröja att ha över, så jag håller tummarna för att det är varmt imorgon! Annars blire att frysa(:




THE DRESS ♥


Kommentarer
Postat av: elin (:

kommer bli asfint! :D <3

2010-06-10 @ 10:39:44
Postat av: Victoria ♥

söt klänning :)

2010-06-10 @ 10:57:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: malin:DD

tacktack :):))<3

2010-06-10 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0