Snart sex and the city!

TjoHej!

Snart ska jag iväg ner till stan med Amanda och Linnea, vi ska se på Sex and the city 2 på bio, kommer bli awesoome! Älskade den första o hoppas den andra är ännu bättre. Ska nog snart ta o göra iordning mig och ta på mig något vettigt för om en halvtimme kommer Linneas mamma o hämtar mig så bäst att jag är klar då:p


Och till elin, kom du med på det där lägret eller inte? Måste snacka in the phone snart! :DD♥

'
bjussar på en härlig sommarbild ifrån underbaara sundsvall.

Kommentarer
Postat av: elin (:

haha du gjorde ett inlägg samtidigt som maj ;)

men ring mig när du kommer hem från bion :) ( btw,har inga pengar på mobilen, därför jag inte svarat) Hare kul på bion föresten! :D<3

2010-06-19 @ 19:04:46
Postat av: Anonym

ÄLSKAR BILDEN!:D<3

2010-06-19 @ 19:05:50
Postat av: malin:D

du, det är nog lite sent o ringan u hörru :D Men jag ringer imorgon!! :DD <33 ahaa:)) <3



2010-06-20 @ 00:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0