Städdag och gymdag.

Tjenare bloggen!

Köpte min älskade kamera igår och den verkar helt underbar♥ Vill bara ha finare väder så man kan ta finare bilder. Men iallafall, idag ska jag storstäda mitt rum har jag lovat:p Det behövs verkligen, men det är verkligen inte roligt. Och efter jag städat ska jag åka iväg till pappas gym o träna knät o lite mer kanske

Och nästa veckan kommer jag ha fullt upp hela veckan, för ska ta moppekort och den kursen är från måndag-fredag trorjag.. Men det blir bra o ha kortet! :D

Kommentarer
Postat av: elin (:

ååh va kul att åka moppe:D (avis!) :P <3

2010-06-13 @ 11:28:32
Postat av: elin (:

btw, de där om lägret, jag vet inte när jag ska få reda på det men kan ringa ikv efter matchen iaf :)

2010-06-13 @ 11:31:14
Postat av: maalin:D

ahhh:D braa! :)))<3

2010-06-13 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0