tjeniis

OnSdAgEn mIn
Godagens gott folk
, idag var vi allla 8:or nere vid stranden på alnön & spelade beachvollyboll. Det var helt okej faktist, mitt lag (hararna som vi hette) regerade först, men sen när stjärnorna i vårat lag stack så förlorade vi finalen och det blev en andra plats.. Det blev även lite grillade körvas, mumms.. Sen tog någon fram en filt, så vi låg nittioelva pers på varandra i en fet hög (förlåt om jag mosade dej philippa). Efteråt gick jag även en liten sväng på stan och hittade ett halsband som jag kanske ska ha imorgon på skolavslutningen.
have a nice day / £lin

  
sneak peek på min examensoutfit. (ska dock inte ha håret som på bilden)      


Kommentarer
Postat av: philippa

fint !:D:D:D:D:D::D:D

2010-06-09 @ 20:00:32
URL: http://philippak.se
Postat av: Anonym

hahahah det värsta var att jag i början låg under hela jävla högen också :P

2010-06-09 @ 21:19:01
Postat av: malin:DD

Asfint hörruduru! :DDDDD

2010-06-09 @ 21:24:58
Postat av: elin(:

Hahahha:D thnks <3

2010-06-09 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0