HOME SWEET HOME

Nu är Elin hemma igen :)
Heejsan alla ni söta som orkar läsa, jag kom hem för inte så länge sen efter en underbar vecka i Västerås hos älskade kussen min. Dock blev jag sjuk ungefär samma dag som jag kom dit, men I'm unstoppable så Malin och jag gjorde vell alla roliga saker som vi skulle gjort om jag varit frisk. Nu är iallafall Malin och hennes familj här i Sundsvall så det blir ännu mer hopp&bus med älsklingen min. Hare fint!
 


bjussar på sommarens bästa låt .. älska fotboll :)


Kommentarer
Postat av: MALIN:D

naww, jag saknar dej redan älsklingen min! :((



åh älska låten:DD <3 skulle ladda hem den, men råka ladda ner ngn himla spansk version:o ;(

2010-07-04 @ 21:26:07
Postat av: ElIN

saknar dej med! haha gölledu :))<33

2010-07-05 @ 00:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0