Äntliiigen freedag!

Malin här!

Tjenare bloggen, den här veckan har varit väldigt jobbig, två prov och en massa läxor, så därför har jag inte kunnat uppdatera något alls! Men idag så varte ju som vanligt  skolan och efter den åkte jag, Amanda och Becca ner och shoppade lite, blev två nya tröjor från bikbok för min del, båda ranadiga såklart, malin älskar randigt! :D Ah så dagen har varit myys och nyss såg jag o mammsenpå dumpa honom! Den var la
ganska bra hihi(:

Men nu ska jag lyssna på lite musicá och spela lite gitarr också, goodbye bloggish!♥


haha bjussar på ngn bild från förra helgen, våren påväg.. typ:D

Kommentarer
Postat av: Elin

måstefåsetröjorna=) om en vecka:D<3

2010-03-27 @ 14:27:04
Postat av: maliin:D

dåfårdusedom när dukommer hit, din lillaskiitD: <33

2010-03-27 @ 16:30:31
Postat av: Mamma Åsa

Nu ni tjejer är vi i London samma tid om en vecka. Jag längtar...

2010-03-28 @ 15:12:43
Postat av: eeckis

Hej! vad tycks om min "egendesignade" Bikini på min blogg?

är det något du skulle vilja se på beachen 2010?

rösta gärna isf, detta tar bara någon sekund =)

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=8BJiEULkpgHEuIDuVOfLrAlC#bikiniGallery

MVH Eeckis

2010-03-28 @ 17:26:28
URL: http://eeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0